.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با با افتتاحیه ساختمان جدید التاسیس حراست؛
برگزاری دومین گرد همایی کارکنان حفاظت فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی بابل
شمال نیوز : در این همایش دکتر ربیعی ریاست دانشگاه علوم پزشکی , حفاظت و حراست نفس کار و صیانت از دانشگاه یاد کرد و دانشگاه بر محور آن استوار است . علمی ,پژوهشی,درمانی,و محور اصلی آن دانشجو و کارمند و هئیت علمی است و صیانت از این مجموعه حراست است .....
برگزاری دومین گرد همایی کارکنان حفاظت فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی بابل

شمال نیوز : دومین گرد همایی کارکنان حفاظت فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی بابل و واحدهای تابعه با حضور دکتر مظفر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دکتر سید جواد موسوی مدیر حراست و دکتر توکلی مشاور وزیر بهداشت و رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و آقای ایمانی رئیس حراست کل استان مازندران و آقای حبیبی معاون حفاظت فیزیکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه و کارکنان حفاظت فیزیکی دانشگاه و واحدهای تابعه برگزار گردید.

این مراسم که همراه با افتتاحیه ساختمان جدید التاسیس حراست بوده با خیر مقدم دکتر سید جواد موسوی مدیر حراست دانشگاه آغاز گردید که وی حفاظت فیزیکی را نبض و ویترین دانشگاه معرفی کرده و یکی از اساسی ترین اقدامات در این حوزه را احداث چند پارکینگ در محوطه دانشگاه عنوان کرد , زیرا در این حوزه سرقت از لوازم خودرو به صفر رسیده , از دیگر اقدامات حراست برای اولین بار طرح جامه حفاظت فیزیکی حلقه اول و حلقه دوم حفاظت بوده است,و شناسایی نقاط حساس در حراست را میتوانیم از پروژهای مهم این حوزه یاد آور شد.
ایشان خاطر نشان کرد:آموزش از اصلی ترین ارکان این حوزه است که با پویایی و آموزش و ساماندهی خلاقانه به توانمدی های این حوزه افزوده میشود .
در ادامه این همایش دکتر ربیعی ریاست دانشگاه علوم پزشکی , حفاظت و حراست نفس کار و صیانت از دانشگاه یاد کرد و دانشگاه بر محور آن استوار است . علمی ,پژوهشی,درمانی,و محور اصلی آن دانشجو و کارمند و هئیت علمی است و صیانت از این مجموعه حراست است .
و یک نظم حاکم است که به خوبی مشهود است و امیدواریم این روز به روز بهتر شود وحفظ آبروی افراد بسیار مهم است زیرا حفظ آبروی افراد از حفظ خانه خدا بالا تر است.
ریاست دانشگاه در ادامه خاطر نشان کرد :صیانت نیاز به حسن خلق است , روش برخورد صمیمانه و کریمانه احترام به هم نوع و عزیزانی که به دانشگاه مراجعه میکنند که نوع برخورد مهم است .
خداوند اعضایی در صورت ما نهاده که ما برای عزیزان لبخند بزنیم و باید صادقانه برخورد کنیم .

دیگر میهمان این همایش دکتر توکلی و رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت بود که ضمن ابراز تشکر از همایش حفاظت فیزیکی را نبض یک اداره معرفی نموده و دیگر نباید از واژه نگهبان استفاده کرد . دکتر توکلی یادآور شد دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور این گرد همایی را باید الگوی خود قرار دهند و در صدر اینگونه همایشها باشند.
آقای ایمانی رئیس حراست کل استان نیز در این همایش بحث تخصصی حراست رابا چهار هدف عنوان کرد:
1-صیانت و مراقبت از دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی و ایندستاوردهای کمی نیست و باید در این حوزه پاسداری ویژه شود.
2-صیانت و مراقبت از اطلاعات و اسناد و تاسیسات.
3-شناسایی آسیب ها تهدیدها و چالش هاست و مدیران باید شناسایی کنند و این امر محقق است با همکاری شما با حراست.
4-مقابله و شناسایی راههای نفوذ به دشمنان انقلاب.
این وظیفه کمی نیست ما پیروزی تاسیسات هسته ای را داشته ایم و مقام معظم رهبری بحث نفوذ را داشته است و سال را سال هم دلی و هم زبانی معرفی کرده است .
مقام معظم رهبری همه چیز را با نگاه بلند خود میبیند که ما نمیتوانیم ببینیم کشور عزیز ما د
 شرایط حساسی قرار دارد , در گیری منطقه ای با گروهک های تکفیری و داعش و این امنیتی که ما داریم توسط عزیزانی در حوزه اطلاعات بدست آمده.
در ادامه جلسه دکتر یدالله پور از اساتید این دانشگاه ضمن تشکر از همکاران حفاظت فیزیکی در ایجاد نظم و آرامش در محوطه دانشگاه و ظمن تشکر بابت ایجاد پارکینگ دانشگاه , همه همکاران را به صبوری و آرامش دعوت کرد و حتی یادآور شدند , که اگر در حوزه بیمارستان همراهی به شما توهین کرد و یا به مقامی ارشد توهین کرد شما با آرامش برخورد کنید زیرا کسانی که به بیمارستان مراجعه میکنند یا بیماراند یا همراه بیمار هستند و یا شاید تصادفی داشته باشد و در شرایط روحی مناسب قرار نداشته باشد و این وظیفه شما در حوزه حفاظت فیزیکی است که همه را به آرامش دعوت کنید .
در خاتمه گردهمایی جلسه پرسش پاسخ با حضور دکتر موسوی دانشگاه با همکاران حفاظت و رابطین حراست برگزار گردید.
دکتر موسوی ضمن ایجاد کلاسهای آموزشی و آموزش دفاع شخصی و کوهنوردی و تداوم این جلسات یادآور شد ,و برای بالا رفتن سطح علمی همکاران حفاظت جزوات مختلفی در این حوزه منتشر خواهد شد که در ارتقای سطح علمی همکاران موثر است .
در خاتمه از 15نفر از متصدیان حفاظت فیزیکی برگزیده دانشگاه و واحدهای تابعه تجلیل به عمل آمد و مورد تقدیر قرار گرفتند.


 گزارش از : احسان علی نژاد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.